Wednesday, 31 December 2014

BYE 2014!


See y'all in 2015. God keep us all.

Lots of Love and Kisses...oh, and please check out my blog review by TNotes. It made me really giggle

27 comments:

  1. Happy New Year Toinlicious... I hope you have an amazing and joyous New Year ♡

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Amin o! YAY! 12 hours and 15 mins more!

    ReplyDelete
  5. Have a wonderful cross over and happy New year.

    ReplyDelete
  6. Wishing you a very happy and prosperous 2015, Toin.

    Hugs,

    Abiola.

    ReplyDelete
  7. Best wishes for 2015 Toin!
    Mwuah! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmnn hmmnnn.. **Clears throat.. Issoaraitt.. Mwaahh abi?! We are watching you both on HD oh! hehehehehe

      Delete
  8. Stroollsss in like the Bosss.. yess nah, its my Egbons blog, so i have strolling in rights right? lmao. Happy New year Toyon Tomato.. Love you much.. You rock Bubba.. Cheers... I saw T-Notes comment oooo.. We are watching oooooo... ;)

    ReplyDelete
  9. Happy New Year Toin, from me and the twins!

    ReplyDelete
  10. Happy new year mami.... In Duru's voice, you rock Bubba *mwaahhhh*

    ReplyDelete
  11. Have a wonderful year ahead, best wishes*

    ReplyDelete
  12. blessings & Happy new year.....
    much love, joy and happiness to you and yours.

    peace.
    Rhapsody
    http://rappingonamelody.blogspot.ca/
    https://plus.google.com/101099217204323189067
    http://www.shelfari.com/rhapsodyphoenix
    http://twitter.com/rhapsodyphoenix
    http://pinterest.com/rhapsodyphoenix/
    https://www.facebook.com/RhapsodyPhoenix
    http://www.bloglovin.com/blog/4a442621/rhapsody-phoenix

    ReplyDelete
  13. Dear god, I know you read our blogs, and you see how some Egbons are starving us of juicy information and gist, and you knowwwww how it is paining us **bites finger.. I pray in 2015, that all those people that dont like blogging steady will be liberated from their refusal to blog, and that you will constantly remind them how much we love them and need them. **Deep sighh... Dear Egbon, soooo e fe so fu mi pe, e ti she new year resolution fun blog e... with all due respect Egbon, ko da oooo ko da rara.. **crying in french.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a serious matter.
      This one Duru is speaking yoruba.

      Delete

Hit me nicely